Хмельницький нацiональний унiверситет 
 Управління торговельним бізнесом *
Вступ

Управління торговельним бізнесом

Кафедра Маркетингу і торговельного підприємництва

Автор курсу

Дражниця С.А.
кандидат економічних наук
доцент

 

Предметом вивчення дисципліни «Управління торговельним бізнесом» є система теоретико-методичних та технологічно-прикладних аспектів щодо ефективного управління в процесі започаткування та ведення торговельного бізнесу.

Основною метою дисципліни «Управління торговельним бізнесом» є формування у студентів системи спеціальних знань та умінь стосовно ефективного управління торговельним бізнесом (планування та започаткування торговельного бізнесу, формування торговельних підприємств та їх мереж, організація, мотивація та контроль за здійсненням окремих торговельних бізнес-процесів та торговельно-технологічних процесів, тощо).

Завданням дисципліни є теоретична та практична підготовка студентів з питань стратегічного та бізнес-планування, функціональних моделей започаткування та організаційно-правових форм функціонування торговельного бізнесу, організації та ефективного управління окремими бізнес-процесами торгівлі, ефективного мотивування, стимулювання та контролю з метою забезпечення високої конкурентоспроможності торговельних підприємств та їх мереж

Студенти повинні вміти аналізувати ринкову ситуацію з метою визначення виду і профілю торговельної діяльності, спроектувати програму торговельної діяльності існуючих факторів ризику, застосовувати нормативні документи у галузі торговельного підприємництва з метою оптимізації та підвищення конкурентоздатності торговельних підприємств і їх мереж, критично оцінити ситуацію, що склалась та прийняти відповідне оптимальне управлінське рішення, здійснювати управлінські функції відповідно до етапів підприємницького циклу.

© Хмельницький нацiональний унiверситет
29016 Україна м.Хмельницький вул.Iнститутська 11