Дисципліна “Стилістика та іміджелогія в індустрії моди” є вибірковою, циклу вільного вибору студента. Дисципліна вивчає сутність, терміни, типологія стилю; основні закономірності і фактори стилеутворення; тенденції розвитку різних стильових напрямків; вплив дизайнерів на формування певного стилю одягу; вплив природніх і соціальних факторів на формування стилю одягу; поняття індивідуального стилю в одязі; вплив психологічних, антропометричних, вікових факторів на вибір стильового рішення одягу; роль аксесуарів у створенні індивідуального стилю;загальні правила та алгоритм формування індивідуального іміджу; раціональний гардероб; мода як індустрія, поняття і основні концепції моди; модні тенденції, об’єкти і стандарти; структура індустрії моди, модний ринок, прогнозування тенденцій в індустрії моди.
Основною метою дисципліни є набуття студентами міцних теоретичних знань з стилістики та іміджелогії з урахуванням тенденцій пануючої моди.
Результати навчання.
Студент, який успішно завершив вивчення дисципліни, повинен:
знати:
- термінологію, типологію та фактори стилеутворення певних напрямків у моді;
- стильові тенденцій сучасної моди та існуючі тренди;
- основні риси певного стилю;
- фактори, які впливають на формування стилю одягу;
- загальні правила та алгоритм формування індивідуального іміджу;
- правила формування раціонального гардеробу;
- структуру індустрії моди, особливості модного ринку.
вміти:
- професійно використовувати спеціальну термінологію ірозуміти основні категорії стилю;
- аналізувати основні риси певного стилю;
- вирішувати завдання з проектування модного одягу певного стилю;
- формувати індивідуальний стиль в одязі для споживачів різних вікових груп, типів характеру, антропометричних особливостей;
- розробляти капсули індивідуального гардеробу;
- вихованню у оточуючих художнього смаку і стильової гармонії
- використовувати базові знання із стилістики та іміджу в проектуванні різних видів одягу.