.

НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
IНФОРМАЦІЯ АБІТУРІЄНТУ

СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Маркетинг (Маркетинг)

Підготовка бакалаврів на базі повної загальної середньої освіти та на базі диплома молодшого спеціаліста

 • Термін навчання: повний, скорочений
 • Вступні випробування: Сертифікати УЦОЯО з української мови та літератури, математики, географії або іноземної мови. Фаховий іспит для скороченого терміну навчання на базі диплома молодшого спеціаліста за спорідненою спеціальністю

Головними причинами, які спонукали керівництво університету розпочати підготовку саме за спеціальністю «Маркетинг» є:

- дефіцит висококваліфікованих спеціалістів даних спеціальностей на ринку праці;

- перспективність працевлаштування, професійного зростання та пріоритетність галузей економіки як національного так і європейського простору.

Випускники кафедри можуть працювати на підприємствах та організаціях усіх форм власності, різного профілю та рівня; торговельних підприємствах, органах державної влади сфери захисту прав споживачів, експортно-імпортних установах, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах на посадах вищого та середнього управлінського персоналу, зокрема, у таких підрозділах та відділах: маркетингу; інформаційного забезпечення; постачання; збуту; виробництва; міжнародних зв’язків; маркетингових досліджень; реклами та PR.

Окрім того, високоякісна різнопланова еконо­мічна підготовка надає реальну можливість випускникам відкривати власні підприємства і успішно займатися ВЛАСНИМ БІЗНЕСОМ.

Посади, які можуть займати випускники спеціальності «Маркетинг»:

- Президент, віце-президент, директор, керівник служби маркетингу, збуту, реклами промислових підприємств, страхових компаній, банківських установ.

- Керівник торговельного підприємства, підприємства сфери послуг.

- Іміджмейкер, рекламний агент;

- Бренд-менеджер, маркетинг-менеджер.

- Маркетолог-логіст.

- Менеджер з реклами, промоутер, копірайтер, арт-директор.

- Менеджер з мерчандайзингу.

- Менеджер зі збуту та закупівлі.

- PR-менеджер.

- Економіст-аналітик з маркетингу.

Перелiк предметiв навчання