.

НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗАОЧНО-ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
IНФОРМАЦІЯ АБІТУРІЄНТУ

СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Маркетинг (Маркетинг)

Пiдготовка магістрів на базі освітнього рівня «бакалавр» і "спеціаліст"

 • Термін навчання: повний
 • Вступні випробування: Фахове вступне випробування (тестування); іспит з іноземної мови

Головними причинами, які спонукали керівництво університету розпочати підготовку саме за спеціальністю «Маркетинг» є:

- дефіцит висококваліфікованих спеціалістів даних спеціальностей на ринку праці;

- перспективність працевлаштування, професійного зростання та пріоритетність галузей економіки як національного так і європейського простору.

Випускники кафедри можуть працювати на підприємствах та організаціях усіх форм власності, різного профілю та рівня; торговельних підприємствах, органах державної влади сфери захисту прав споживачів, експортно-імпортних установах, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах на посадах вищого та середнього управлінського персоналу, зокрема, у таких підрозділах та відділах: маркетингу; інформаційного забезпечення; постачання; збуту; виробництва; міжнародних зв’язків; маркетингових досліджень; реклами та PR.

Окрім того, високоякісна різнопланова еконо­мічна підготовка надає реальну можливість випускникам відкривати власні підприємства і успішно займатися ВЛАСНИМ БІЗНЕСОМ.

Посади, які можуть займати випускники спеціальності «Маркетинг»:

- Президент, віце-президент, директор, керівник служби маркетингу, збуту, реклами промислових підприємств, страхових компаній, банківських установ.

- Керівник торговельного підприємства, підприємства сфери послуг.

- Іміджмейкер, рекламний агент;

- Бренд-менеджер, маркетинг-менеджер.

- Маркетолог-логіст.

- Менеджер з реклами, промоутер, копірайтер, арт-директор.

- Менеджер з мерчандайзингу.

- Менеджер зі збуту та закупівлі.

- PR-менеджер.

- Економіст-аналітик з маркетингу.

Перелiк предметiв навчання